Producenci
Nowości
Pręciki do kwiatów - 1mm - czarne - 100 szt.
Pręciki do kwiatów - 1mm - czarne - 100 szt.
2,50 zł 2,25 zł
szt.
Pręciki do kwiatów - 1mm - szare - 100 szt.
Pręciki do kwiatów - 1mm - szare - 100 szt.
2,50 zł 2,25 zł
szt.
Pręciki do kwiatów - 1mm - różowe - 100 szt.
Pręciki do kwiatów - 1mm - różowe - 100 szt.
2,50 zł 2,25 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pytania i odpowiedzi

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, istnieje możliwość zakupów jako "gość". Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki temu możesz otrzymywać informacje o rabatach oraz nowych produktach czy też sprawdzić status złożonego zamówienia.

Czy mogę zmienić lub uzupełnić dane adresowe podane w trakcie rejestracji?

Oczywiście, zmian można dokonać po zalogowaniu do swojego panelu klienta i wybraniu opcji "edycja profilu" oraz „przejdź do edycji adresów”.

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) i hasło do konta sklepu. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne kliknij link „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.” dostępny na stronie logowania. Link umożliwiający nadanie nowego hasła zostanie wysłany na adres e-mail podany przy rejestracji. W razie dalszych trudności z logowaniem skontaktuj się z nami: sklep@helloscrap.pl.

Co to są kupony rabatowe i gdzie je wpisać?

Kupony rabatowe mają formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Staramy się, aby trwała tak krótko jak to możliwe, a zamówienie zaczynamy realizować od razu po zaksięgowaniu wpłaty, dzięki czemu przesyłki nadajemy w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zapłaty. O zmianie statusu zamówienia informujemy mailowo. W przypadku przesyłek za pobraniem, zamówienie realizujemy od razu po jego złożeniu. Szczegółowe informacje na temat dostawy możesz sprawdzić tutaj: https://helloscrap.pl/Czas-i-koszty-dostawy.

Zależy mi na szybkiej dostawie. Czy da się coś zrobić?

Jasne. Zgłoś swoją sprawę na sklep@helloscrap.pl, poprosimy Cię o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu i natychmiast po jego otrzymaniu przystąpimy do realizacji zamówienia i jego wysyłki.

Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

Możesz to zrobić logując się do swojego panelu klienta.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Jedyną możliwością wycofania złożonego zamówienia jest poinformowanie nas o chęci rezygnacji poprzez formularz kontaktowy – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Co zrobić w sytuacji, gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu, gdzie znajdę niezbędne informacje o wysyłce i płatności?

Wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdują się w historii zamówień, dostępnej po zalogowaniu. Natomiast dane do płatności znajdziesz w zakładce Formy płatności.

Jakie są koszty dostawy w Polsce?

Cennik dostaw znajdziesz w zakładce Czas i koszty dostawy.

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, w szczególnych przypadkach wysyłamy towar za granicę. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt: sklep@helloscrap.pl.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na dzień dzisiejszy nie jesteśmy płatnikami VAT, ale na życzenie wystawiamy faktury brutto.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Jeżeli opakowanie przesyłki jest uszkodzone i nie chcesz jej odbierać, należy sporządzić protokół szkody w obecności doręczyciela. Następnie zgłoś tę sprawę nam: sklep@helloscrap.pl. Po otrzymaniu protokołu od dostawcy uruchomimy procedurę ponownej wysyłki Twojego zamówienia.

Jak mogę dokonać zwrotu bądź reklamacji zakupionego towaru?

Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji są dostępne w zakładce: : Zwroty i reklamacje.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl